PKK'den Ankara'ya 'barış' çağrısı

Çadırcı: 'Türkiye'yi cesarete ve bu sorunu çözmek için bir barış planı sunmaya çağırıyorum' PKK sözcülerinden Abdurrahman Çadırcı, silahların bırakılabilmesi için Türkiye devletini bir barış planı sunmaya çağırdı. Çadırcı, Kürt Halk Önderi Abdullah Öcalan'ın da serbest bırakılmasını istedi. Kandil'de Fransız haber ajansı AFP'ye konuşan Abdurrahman Çadırcı, 'Türkiye'yi cesarete ve bu sorunu çözmek için bir barış planı sunmaya çağırıyorum' dedi. İstanbul'da yapılacak Irak konferansı öncesi bu çağrıyı yapan Çadırcı, 'Böylece silah bırakabiliriz' mesajını verdi. Çadırcı, 'Türkiye'yi Kürtlerin haklarını, ulusal, kültürel, anadil ve siyasi hakları ile ifade özgürlüğü hakkını tanımaya çağırıyorum' açıklamasında bulundu. Kürt Halk Önderi Abullah Öcalan'ın özgürlüğünü de isteyen Çadırcı, 'Türkiye'yi ağır koşullar altında tutulan başkanımız Abdullah Öcalan'ı serbest bırakmaya çağırıyoruz' dedi. Çadırcı, 'Böylec, adım adım bir ilerleme kaydedebilir, sorunlarımıza çözüm bulabilir ve hiçbir zaman çözüm olmayan askeri güce başvurmayabiliriz' dedi. PARİS - ANF

0 Yorum: