Kürtlere hakaret etmeyin-Murat Üstün

Başbakan olmuş ama adam olamamış, kendini bilmezin biri; Benim ülkemde Kürtler, bakan oluyor, başbakan oluyor, daha ne olsun diyor! Hem de sırıtarak, ciddiyetsiz, sıradan bir tavırla. O zat önce şunu bilmeli; Benim ülkem dediği yer onun ülkesi değildir. Bu bir. O zat aslını inkar eden bir haramzadedir bu iki. O zat değil ülke yönetmek, deve bile güdemeyecek bir kişiliğe sahiptir.Bu üç. O zat cahillerin en önde gidenidir. Bu dört. O zat tan Kürtler hiç birşey istemiyor.Bu beş O zat kim oluyor da, Kürtler daha ne istiyor diyor. O zat ve benzerleri şunu iyi bilsin; Kürtler, O zat ve benzerleri gibi aslını inkar etmek istemiyor. Kürtler, O zat ve benzerleri gibi soysuz yaşamak istemiyor. Kürtler, O zat ve benzerleri gibi kişiliksiz yaşamak istemiyor. Kürtler ,O zat ve benzerleri gibi onursuz yaşamak istemiyor. Ve Kürtler O zat tan hiç bir şey istemiyor. Bu zatın, Benim Kürt kökenli vatandaşlarım, demesini, Bir Kürt olarak ben kendime hakaret sayıyorum,rahatsız oluyorum,huzursuz oluyorum. Kürt`lerden söz etmeye, Kürtleri ağzına almaya hakkı da yetkisi de yoktur. Rüzgarın sürüklediği köksüz kenger misali, nerden geldikleri belli olmayan bu serseri sürüsünün elebaşlarının; Kürtler daha ne istiyor demeleri, Kürtlere hakaret değilse nedir!? Kürdistan`ı bombalayarak, Kürtleri açlığa yoksulluğa, sürgüne mahkum ederek, ondan sonra sadaka dağıtır gibi kömür ,makarna dağıtması Kürtler`e hakaret değil de nedir? Kürtler in artık bu yalanlara,sahtekarlıklara, din cambazlarına, kanma vakti çoktan geçmiştir. Kürtler bunların ipliğini pazara çıkaracaktır,bunların sahtekar,ikiyüzlü, insanlık düşmanları olduklarını dünya ya gösterecektir. O zatlar artık şunu iyi bilsinler; Kürtler, aslını inkar eden onusuz bir başbakan olmak istemiyor. Kürtler, aslını inkar eden onursuz bir bakan olmak istemiyor. Kürtler aslını inkar eden onursuz bir milletvekili olmak istemiyor. Kürtler, ben Kürdüm demekten utanan bir emniyet müdürü olmak istemiyor. Medeniyetler toplantısına giden TC`nin medeniyetsizi TC `nin yüzsüzü, Anadolu ve Kürdistan daki uygarlıkları yok etmeyi, katletmeyi nasıl anlatıyor acaba? Dünya yı aptal, kendilerini uyanık sanan bu akıl fukaraları,yaptıkları katliamları nasıl izah ediyorlar acaba? Medeniyetsizler ,Bayraklarını kanla yapan psikopatlar, cahiller, caniler, katiller, Bunlarla gurur duyan aptallar. Kürtler artık ne yaptıklarını iyi biliyorlar.Kürtler artık kimlerden ne isteyeceklerini iyi biliyorlar.Kürtler artık kimlere güvenip güvenmeyeceklerini de iyi biliyorlar. Kürtler artık dünya siyasetinin rüzgarını arkasına almıştır, buna engel olmanız mümkün değildir. İnsan haklarından yana, barıştan ,demokrasiden yana hiç bir ülke 50 milyon Kürdü görmezlikten gelemez, 50 milyon Kürdü yok sayamaz. Bunu kafanıza iyice sokun. murat.nesimi@hotmail.com

0 Yorum: