Diyarbakır Türkiye Folklor yarışmasında birinci oldu

"Yaygın Eğitim Kurumları Geleneksel Dal Halk Oyunları Yarışması Türkiye Finali", Hatay'da gerçekleştirildi. 14 ilin katılımıyla gerçekleştirilen final yarışması sonucunda Diyarbakır Halk Eğitim Merkezi birinci oldu.diyarbakir folklor halk oyunlari

ANF -AMED (03.07.2008)- Milli Eğitim Bakanlığı Okul İçi Beden Eğitimi Spor ve İzcilik Dairesi Başkanlığı tarafından Halk Eğitim Merkezleri arasında yapılan "Yaygın Eğitim Kurumları Geleneksel Dal Halk Oyunları Yarışması Türkiye Finali", Hatay'da gerçekleştirildi. 14 ilin katılımıyla gerçekleştirilen final yarışması sonucunda Diyarbakır Halk Eğitim Merkezi birinci oldu. Antakya Sümerler Amfi Tiyatro'da gerçekleştirilen yarışmalara Trabzon, Kilis, Kütahya, Erzincan, Adıyaman, Niğde, Sakarya, Diyarbakır, Kocaeli, Ankara, İstanbul, Samsun, Bayburt ve Aydın Halk Eğitim Merkezleri halk oyunları ekipleri katıldı.

0 Yorum: