Veli Küçük: "JİTEM'i ben kurdum"

veli kucuk jitem ergenekon

ANF Ergenekon çetesi baş sanıklarından emekli Tuğgeneral Veli Küçük, savcılığa verdiği ifadede JİTEM'i kendisinin kurduğunu kabul etti.
Evinde ele geçirilen gizli belgeleri mesleğinin gereği arşivlediğini kaydeden Küçük, evinde bulunan ve gizlilik niteliği yüksek belgeleri bulundurmasının karakterinin bir yansıması olduğunu söyledi.jitem
Kurulduğu tarihten itibaren varlığı üst düzey askeri komutanlar ve hükümet yetkililerince hep inkar edilen JİTEM hakkında Veli Küçük son noktayı koydu. Ergenekon soruşturması kapsamında tutuklanan emekli Tuğgeneral Veli Küçük, dava dosyasının 390 nolu ek klasörlerinde Cumhuriyet Savcılığı'na verdiği ifadede JİTEM'i kendisinin kurduğunu itiraf etti.
JİTEM'i kanunlar çerçevesinde kurduğunu belirten Küçük ifadesinde şunları söyledi: "Ben Jandarma İstihbarat Gruplar Komutanlığı'nı kurdum. Halk arasında bu JİTEM olarak bilinir. Kanunda yeri olan bir birimdir."
Evinde yakalanan gizli belgeler hakkında, mesleki alışkanlığından dolayı bunları arşivlediğini kaydeden Küçük, "Bende bir meslek hastalığı olarak aşrivleme alışkanlığından dolayı kendime görev sırası da değişik yerlerden ulaşan belgeleri bir şekilde dosyalayarak muhafaza ettim. Emekli olduktan sonra da bu şekilde gelen belgelere yer verdim. Beni sevenler de bu tür bilgi ve belge akışını bana sağlarlar. Benim evimde bulunan ve gizlilik niteliği yüksek belgeler yukarıda açıkladığımın karakterimin bir yansımasıdır." şeklinde ifade verdi.

Showing posts for query JİTEM. Show all posts

Köy yakanlar devrede

Kerkük üzerinden nüfuz savaşı

Hakikat ve adalet için

12 Yasak Sayfa

Devletin kirli sırları

Halkın İddianamesi (1-2-3-4-5-6)

Ergenekon'u çözmeyen Göngören'i çözemez

Hizbullah-Ergenekon ilişkisi, devlet ilişkisidir

Kerkük'te İran, Türkiye, Suudia Arabistan'ın anti-Kürt ittifakı ve ITC parmağı

Ergenekon'un bittiği an!

Her taşın altında Tuncay Güney

Hizbülvahşet'in hamisi TSK ve Ergenekon : Hizbullahçılar PKK'ya karşı askeri birliklerde eğitildi

Sezgin Tanrıkulu: ‘Kürtler Ergenekon’a tarafsız kalamaz’

Eşref Bitlisi'i Veli Küçük öldürttü

Bölge'deki Ergenekon ısrarla görülmezken, infazlar hız kesmiyor

Bir 'iyi çocuğun' itirafları : infaz, bombalama, tecavüz, işkence, suikast!

Ergenekon'un kuyruğuyla uğraşıyorlar

Ergenekon’a AKP’ye ve darbe’ye hayır!

Berxbir Festivali'ne asker baskını

Gerilla: 14 yaşındaki Tonğ'u evine gönderdik, JİTEM öldürdü

Köy yakanlar devrede

İşte JİTEM'in ağına düşen 14 yaşındaki kızın hikayesi

Veli Küçük binlerce Kürdün öldürülmesinden sorumlu !

Çiller'in bilgisi dahilinde 250 kişiyi öldürdün mü?

KIBLESI ANKARA SERMAYESI CEHALET DINI PARA TURK HIZBULLAH'I TEKRAR SAHNEDE...*

İşte Ergenekon'un belgesi!

Vahşetin simge kızı 13 yıl sonra konuştu

İşte suç örgütü değil denilen TSK'nin vukuatları

Türkiye yargısız infazdan 105 bin euro tazminata mahkum oldu

Penisine ip bağlanarak odanın içinde gezdirilen Aslan'a 'suçunu itiraf etmesi' istendi.

Beytüşşebap Katliamı: Aileler Katliamcıların isimlerini biliyoruz

Katliamın sorumlusu AKP hükümeti

HPG: Beytüşşebap katliamını Türk ordusu yaptı

Savaş büyüyor

2 Yorum:

Unknown said...

"Bay Lee Ben (Kredi Görevlisi) ile tanıştırıldığımda, pazara ilk kez ev alıcısı olarak giriyordum. İhtiyaçlarım biraz farklıydı ve bana ön onay mektubumu göndermeden önce birçok sorum vardı , bunun ne anlama geldiği ve nelerin değişebileceği hakkında benimle konuşmak için aradı. Kendisini hemen hemen her saatte e-posta ve kısa mesaj yoluyla bana sundu, çok duyarlı ve bilgiliydi. O da çok açık sözlü, kapanış zamanı ve diğer ayrıntılar açısından beklentilerimin ne olduğunu ona açıkladım. Bu beklentileri karşılayacağını söyledi ama onları aştı. O kadar çabuk kapattım ki emlakçım ve satıcı elbette bu konuda heyecanlandı. Ancak bir alıcı olarak, süreçte kısa ve öz bir şekilde yürümekten memnun oldum. Ön onaydan kapanışa kadar yolculuk o kadar kusursuzdu ve kendimi şanslı sayıyorum çünkü internet hakkında korku hikayeleri duydum. Herhangi bir pazarda kredi arayan herkese bir kredi memuru Ben Lee iletişim e-postası: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Numarası: + 1-989-394-3740 öneririm. Her şey elektronik olarak amaca uygun ve güvenli bir şekilde ele alındı ​​:) ”

zaman haber said...

canı sıkılan teşkilat kuruyor.