Ahmet Türk : Yerel Seçimler Referandum Olacak, Aldığımız Oy Kadar Etkiliyiz

Yerel seçimler referandum olacak

ahmet_turk_2008 DTP Eşbaşkanı Ahmet Türk, gelecek yıl yapılacak olan yerel seçimlerin bir referandum özelliği taşıdığını söyledi. Türk, 'Ben halkımızın bu yerel seçimlerde bir referandum olduğunu düşünerek, görerek, bir tavır sergileyeceği, mücadele azmi ortaya koyacağı inancındayım. Halkımızın bu mesajı aldığına inanıyorum' dedi.
Demokratik Toplum Partisi (DTP) Eşbaşkanı Ahmet Türk, gelecek yıl yapılacak olan yerel seçimlerin bir referandum özelliği taşıdığını söyledi. Özellikle Bölge'de DTP'ye karşı AKP'nin konumlandırılacağı ve AKP'nin devlet partisi rolü üstleneceği seçimlere büyük önem verdiklerini söyleyen Türk, halka inandığını belirtti. Roj TV'de yayınlanan bir programa katılan Ahmet Türk, Kürtlerin inancı, mücadelesi olduğunu ancak, bundan sonra dünyayı görerek ve çağı değerlendirerek değişim ve dönüşümün kaçınılmaz olduğunu saptayarak çok geniş bir rol oynayabileceğini söyledi.
DTP Eşbaşkanı Türk, Kürtlerin, kendi mücadelesini sürdürürken özgürlüğünü de koruyacağını, mesajını da vereceğini belirtirken, kendilerine düşen farklı görevleri de yerine getirmeleri gerektiğini kaydetti. Ahmet Türk, şöyle konuştu: 'İşimizin kolay olmadığını biliyoruz, zor olduğunu görüyoruz. Ama halkımızın beklentileri var. Olabildikçe de halkımıza tercüman olmaya çalışıyoruz. Tabii ki siyasi parti olarak sonuçta aldığınız sonuçlar önemli. Bu nedenle yerel seçimler bizim için bir referandumdur. Bizim için çok önemlidir. Ben halkımızın bu yerel seçimlerde bir referandum olduğunu düşünerek, görerek, bir tavır sergileyeceği, mücadele azmi ortaya koyacağı inancındayım. Çünkü siz güçlü olmadığınız zaman söyleyeceğiniz şeylerin fazla etkisi, fazla anlamı yok. Ben bu seçimde halkımızın bu mesajı aldığına inanıyorum. Yerel seçimlerde herkesin bu sorumlulukla, bu duygularla hareket etmesini bekliyoruz, istiyoruz.' Türk, İstanbul Güngören'deki bombalı saldırı konusunda halkın kafasında soru işaretleri olduğunu, bunları ilk günde ortaya koyduklarını, zanlıların polis sorgulaması ve savcılık ifadesinde haklı olduklarının görüldüğünü kaydetti. Türk, şöyle devam etti: 'Şimdi bombacı olarak yakalanan birisine poliste bu bomba olayı sorulmuyor. Savcılıkta sorulmuyor. İşte '3 ay önce silahlı eğitim yaparak dönmüş' dediler. Ama patronu bile bunun böyle olmadığını söylüyor ve yurtdışına hiç çıkmadığı ortaya çıkıyor. Tabii ki bu tartışma yarattı. Şimdi o Güngören bombası nedir? Şunu söylüyorum. Tabii ki elimde belge yok. Birileri 'Bakınız içerideyiz ama gücümüz var, istediğimizi yapabiliriz mesajı mı verdi?' Ergenekon çetesi veya farklı güçler mi devreye girdi? Tabii biz bunu bilemiyoruz. Bizim bütün istediğimiz bunun tüm boyutuyla ortaya çıkması. Ama hükümetin de yaptığı açıklama, Baykal'ın da yaptığı açıklama bazı basının bütün çabasına rağmen olay ortada kalmıştır.' ANKARA-Gundemonline.net

  1. Berfin’i AKP'nin Diyarbakır Valiliği, Seçimden Sonra Yasakladı!
  2. 200'ü Aşkın üyesi Tutuklanan DTP: “AKP ve Ordu Kürtlere Yönelik Baskıda Anlaştı”
  3. Türk: Erdoğan halklara ihanet ediyor
  4. Ahmet Türk Neşe Düzel'e konuştu
  5. İlk kurşun tartışılmalı!
  6. 'PKK muhatap alınmalı'
  7. Diyarbakır Valisi mi AKP ‘lilerle cemaatlerin Valisi mi?
  8. AKP 'devlet partisi' yolunda
  9. Akp’nin Atadığı Vali Yardımcısı : “Bitlis halkının yüzde 80’i hırsızdır, bu insanlara güvenmiyorum”
  10. AKP’nin katilleri ödüllendirildi
  11. AKP hükümeti hesap vermeli
  12. AKP'nin ekonomik paketinden Dersim'e 1400 silah düştü
  13. Ergenekon’a AKP’ye ve darbe’ye hayır!
  14. Erdogan, Asker, Medya ve Yargı, DTP'yi Hedefe Koydu
  15. DTP:AKP Kürtleri yoksullaştırarak satın almaya çalışıyor!
  16. DTP eski Eşbaşkanları Ahmet Türk ve Aysel Tuğluk yaptıkları konuşmalarda öz eleştiri vererek, eksiklerinden dolayı Kürt halkından özür dilediler.
  17. DTP Eşbaşkanı Emine Ayna ve belediye başkanlarının da bulunduğu çok sayıda kişi gazdan etkilenerek Hakkari Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
  18. Economist: AKP Kürtleri kazanmak için İslamı kullanıyor
  19. Newroz’a ‘Demokratik Özerk Kürdistan’ damgasını vurdu
  20. Türk: Butto’nun ölümü uluslar arası bir oyun
  21. ‘KARALAMA KAMPANYALARI BİZİ ETKİSİZ KILMAK İÇİNDİR’
  22. Emine Ayna: Gözaltıların zamanlaması dikkat çekici
  23. Bireyin özgürlüğü Anayasal güvenceye alınsın, Demokratik özerklikle, Demokratik Cumhuriyeti inşa edelim
  24. Mersin'de 'HADEP'e müdahale' belgelendi 

0 Yorum: